søndag 13. februar 2011

UKE 6

Torsdag 10/2-11
Byttet fra ettermiddag til formiddag for å jobbe sammen med Edvard. Men før jeg kunne dra på jobb skulle jeg en tur til Rafnes sammen med Hans Ole Dyrseth for å få en ny TAF - bedrift! Til alles informasjon så gikk det supert! =)
Når jeg kom på jobb gikk jeg og Edvard straks i gang med prosjektarbeid! :) Vi jobbet mye med beregninger. Det fine med beregningene er at jo mer man ser på de jo mindre mening gir de x)
Jeg møtte også utplasseringsstudentene, som hadde sin siste dag på Yara.

Fredag 11/2-10
Jobbet ettermiddag sammen med skiftet mitt, eller rettere sagt, skulle ha gjort det :P I stede endte det opp med at med unntak av meg og Cahrine så var det kun en til fra skiftet mitt på jobb x) Fabrikken går strålendes, og var ikke noe å gjøre med på jobben. Da gikk tiden til prosjektarbeid, siden det her var den siste dagen på jobb før innlevering.
Skrev inn mye av det jeg hadde skrevet på data + var i 3'ern og fikk samlet litt mer informasjon. Denne gangen mer om alle salpetersyre kildene de har :)
Satser på mer jobbing og mindre prosjekt i fremtiden! :) Savner virkelig å være i drift

1 kommentar:

  1. Hei, takk for at du ble med :) ØPD er en plastbedrift spm nå blir med på taf- ordningen. Du gjorde nok et godt inntrykk på dem :)
    http://opd.no/oepd-solutions

    Fin blogg, ser du jobber!

    SvarSlett